Jak zamówić tłumaczenie
Jak złożyć zamówienie tłumaczenia?
- Aby zamówić tłumaczenie prosimy o przesłanie do nas tekstu na adres lub skorzystać z formularza wyceny
- W ciągu 20 min. podamy dokładną cenę i określimy konkretny termin wykonania usługi.
- Po akceptacji ceny dla nowych Klientów zostanie wystawiona faktura pro forma.
- Po dokonaniu płatności prosimy o wysłanie na nasz adres e mail potwierdzenia wykonania przelewu.
- Tłumaczenie zostanie wykonane zgodnie z ustalonym terminem i przesłane na Państwa adres e-mail wraz z Fakturą VAT.
- Tłumaczenie zostanie wykonane zgodnie z ustalonym terminem i przesłane na Państwa adres e-mail wraz z Fakturą VAT.
- Tłumaczenia przysięgłe (uwierzytelnione) zostaną wysłane do Państwa za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zapraszamy także po odbiór dokumentów do siedziby naszego biura.
Formularz wyceny zamówienia
Strona rozliczeniowa – tłumaczenie uwierzytelnione
Strona obliczeniowa obejmuje 1125 znaków (razem ze spacjami). Opłata zostaje naliczona za każdą rozpoczętą stronę. Liczba znaków naliczana jest w oparciu o tekst przetłumaczony.
Czas realizacji
Czas realizacji zleceń nie obejmuje sobót, niedziel i świąt, jak również dni ustawowo wolnych od pracy. Ilość dni roboczych potrzebnych do zrealizowania tłumaczenia podajemy zawsze w wycenie.
Strona rozliczeniowa – tłumaczenie zwykłe, pisemne
Strona obliczeniowa obejmuje 1500 znaków (razem ze spacjami). Opłata zostaje naliczona z dokładnością do o,5 strony. Ilość znaków naliczana jest w oparciu o tekst źródłowy.
Opłaty dodatkowe
Tekst specjalistyczny: + 25%
Tłumaczenie z języka obcego na język obcy: + 50%
Tekst odręczny: + 25%
Korekta: 50% stawki podstawowej