Jak zamówić tłumaczenie

Masz pytania dotyczące wyceny? Zadzwoń do nas 692 892 592 lub napisz na adres . Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Jak złożyć zamówienie tłumaczenia?

  • Aby zamówić tłumaczenie prosimy o przesłanie do nas tekstu na adres lub skorzystać z formularza wyceny
  • W ciągu 20 min. podamy dokładną cenę i określimy konkretny termin wykonania usługi.
  • Po akceptacji ceny dla nowych Klientów zostanie wystawiona faktura pro forma.
  • Po dokonaniu płatności prosimy o wysłanie na nasz adres e mail potwierdzenia wykonania przelewu.
  • Tłumaczenie zostanie wykonane zgodnie z ustalonym terminem i przesłane na Państwa adres e-mail wraz z Fakturą VAT.
  • Tłumaczenie zostanie wykonane zgodnie z ustalonym terminem i przesłane na Państwa adres e-mail wraz z Fakturą VAT.
  • Tłumaczenia przysięgłe (uwierzytelnione) zostaną wysłane do Państwa za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zapraszamy także po odbiór dokumentów do siedziby naszego biura.

Formularz wyceny zamówienia

Osoba kontaktowa (wymagane)

Adres Email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Wybierz rodzaj tłumaczenia (wymagane)

Tekst źródłowy (wymagane)

Język tłumaczenia (wymagane)

Załącz plik do wyceny [20 MB] (wymagane)

Strona rozliczeniowa – tłumaczenie uwierzytelnione

Strona obliczeniowa obejmuje 1125 znaków (razem ze spacjami). Opłata zostaje naliczona za każdą rozpoczętą stronę. Liczba znaków naliczana jest w oparciu o tekst przetłumaczony.

Czas realizacji

Czas realizacji zleceń nie obejmuje sobót, niedziel i świąt, jak również dni ustawowo wolnych od pracy. Ilość dni roboczych potrzebnych do zrealizowania tłumaczenia podajemy zawsze w wycenie.

Strona rozliczeniowa – tłumaczenie zwykłe, pisemne

Strona obliczeniowa obejmuje 1500 znaków (razem ze spacjami). Opłata zostaje naliczona z dokładnością do o,5 strony. Ilość znaków naliczana jest w oparciu o tekst źródłowy.

Opłaty dodatkowe

Tekst specjalistyczny: + 25%
Tłumaczenie z języka obcego na język obcy: + 50%
Tekst odręczny: + 25%
Korekta: 50% stawki podstawowej